Comunicare Internaţională

Postat în Oferta de studii master

Comunicare Internațională

Misiune și obiectivele

Formăm specialiști pregătiți pentru o lume interconectată!
Programul masteral de Comunicare Internațională are ca obiectiv dezvoltarea cunoștințelor și competențelor esențiale pentru o carieră de succes în domeniul comunicării și al relațiilor internaționale. Studenții sunt pregătiți nu doar să înțeleagă mecanismele comunicării globale, ci și să se adapteze constant provocărilor complexe ale mediului internațional.
Programul se desfășoară în limbile română și engleză și se adresează tuturor absolvenților de studii de licență care doresc să-și aprofundeze abilitățile în comunicare internațională, indiferent dacă provin din domenii precum relații internaționale, științe politice, limbi străine, marketing, management sau alte arii conexe.
Ce oferim?
🌍 Cursuri în română și engleză
🎤Abilități de comunicare strategică
🤝 Pregătire pentru un mediu internațional
🌍Mobilități de studiu prin parteneriatele internaționale
🔄 Dezvoltare profesională continuă
✅ Acces pentru absolvenți din toate domeniile

Coordonator program: Conf. dr. Delia Pop-Flanja
📧 delia.flanja@ubbcluj.ro

Competenţe asigurate

  • Analiză și interpretare în relații internaționale și comunicare globală
  • Comunicare strategică și intervenție eficientă în situații de criză
  • Elaborare de strategii de comunicare și marketing politic
  • Comunicare eficientă în contexte multiculturale și mediatice
  •  Cercetare aplicată și gândire critică
  • Lucru în echipă și leadership colaborativ
  • Adaptabilitate și dezvoltare profesională continuă

Oportunităţi de carieră

  • Organizaţii internaţionale guvernamentale şi non-guvernamentale
  • Administraţia naţională, regională sau locală
  • Firme de consultanţă
  • Educație
  • Instituţii şi agenţii ale Uniunii Europene
  • Companii multinaţionale
  • Mass-media
  • Cercetare

Curriculum

Anul I

  • Communication skills (Tehnici de comunicare) EN
  • Negotiations and intercultural relations (Negocieri și relații interculturale) EN
  • Contemporary concepts and approaches in international relations theory (Concepte și abordări actuale în teoria relațiilor internaționale) EN
  • Public speaking (Vorbire în public) EN
  • Modele de leadership și netwoking RO
  • Comunicare de marketing (Marketing communication) RO
  • Crisis communication (Comunicare de criză) EN
  • Strategii internaționale de branding RO
  • Project Cycle Management (Managementul ciclului de proiect) EN
  • Language policy and practice in multilingual context (Politici și practici lingvistice în context multilingual) EN
  • Diplomatic protocol and communication (Protocol și comunicare diplomatică) EN

Anul II

  • Typology of international crises (Tipologia crizelor internaționale) EN
  • Comunicare digitală RO
  • Media and communication (Comunicare mass media) EN
  • Comunicare politică RO
  • Etică și integritate academică RO
  • Dezvoltare profesională și program aplicativ de training
  • Modele de bune practici în afaceri europene şi management  de programe RO
  • Cultural diplomacy strategies (Strategii de diplomație culturală) EN
  • Comunicare interculturală FR/EN
  • Studii de caz în negocieri internaționale și europene RO
  • Comunicare de mediu și activism ecologic RO

Compatibilitatea cu alte programe masterale

USI UNIVERSITÀ DELLA SVIZZERA ITALIANA

Master of Advanced Studies in Intercultural Communication

USI UNIVERSITÀ DELLA SVIZZERA ITALIANA

Master in International Communication Management

Jonkoping Univ

JÖNKÖPING UNIVERSITY

Master in International Communication

UNIVERSITY OF LEEDS

Master in International Communication

UTRECHT UNIVERSITY

Master in International Communication

Testimoniale

Admitere

Interviu motivațional – pondere 100% în media de admitere

Ce ne interesează: Creativitate, abilități de problem-solving, abilități de comunicare, experiența (unde este cazul), spirit asociativ, sprit de initiațivă , contribuţia masteratului la atingerea obiectivelor profesionale, personale şi sociale pe termen scurt, mediu şi lung ale candidatului.

Studenții sunt rugați să prezinte la interviu un CV în format Europass.

Criterii de departajare (în cazul mediilor egale)

Criteriul A: media de la licență;
Criteriul B: media anilor de facultate (se aplică doar candidaților cu aceeași medie de admitere la master și aceeași medie la licență)