Lidia SUCIU

• Manager Echipă Sediu - Banca Transilvania Cluj

1. Ce studii ați absolvit în cadrul Facultății de Studii Europene? (licență, master, promoția)

Licența, Managementul Instituțiilor Europene, promoția 2005-2008.

 

2. Ce rută de carieră ați urmat după finalizarea studiilor? Unde vă desfășurați activitatea și în ce domeniu? Are legătură cu studiile urmate?

După finalizarea studiilor am activat 2 ani în domeniul resurselor umane ca recruiter pentru programe de Career Training în SUA și Canada, Work&Travel în SUA, au pair în UK, Healthcare în UK. Începând cu ianuarie 2011 am început activitatea în banking în Citibank (ian 2011-iulie 2013). În perioada iulie 2013- decembrie 2013 în cadrul Raiffeisen Bank, ianuarie 2014-septembrie 2017 în Alpha Bank, iar din octombrie 2017-prezent în Banca Transilvania.

 

3. Care sunt pentru D-voastră cele mai importante trei caracteristici pentru a deveni profesionist într-un domeniu de activitate?

Cele mai importante trei caracteristici pentru a deveni profesionist într-un domeniu de activitate din punctul meu de vedere sunt : pasiunea, perseverența și învățarea continuă.

 

4. Învățați din succes sau din eșec?

Învăț atât din succes cât și din eșec.

 

5. Ce pasiuni aveți? Aveți timp pentru ele?

Printre pasiunile mele se numără călătoriile, filmul și gătitul pentru care încerc să-mi aloc cât mai mult timp însă nu tot timpul reușesc.

 

6. Ce le-ați spune studenților? un sfat/o recomandare de carte/film/ un motto după care vă ghidați/o personalitate care vă inspiră.

Sfatul meu pentru studenți este să își seteze obiective SMART și să creadă în procesul care duce la realizarea obiectivelor, esențial în dezvoltarea lor personală și profesională. Mai mult, să nu depună efortul de a-și atinge obiectivele ca să fie văzuți de lume ci pentru a vedea lumea, pentru a câștiga încredere în sine, a se bucura de realizări și a-i inspira pe alții. Cu alte cuvinte, să nu-și clădească o stimă de sine dependentă de reacțiile celorlalți oameni ci mai mult de propriile valori și interese.