Vladimir MĂRTINUȘ

• Product Manager (Sports) - Entain

1. Ce studii ați absolvit în cadrul Facultății de Studii Europene? (licență, master, anul absolvirii)

Managementul Instituțiilor Europene, (actuala specializare Management), licență, 2008.

 

2. Ce rută de carieră ați urmat după finalizarea studiilor? Unde vă desfășurați activitatea și în ce domeniu? Are legătură cu studiile urmate?

N-aș numi-o chiar rută de carieră, dar am activat în Branding timp de 1 an, după care m-am axat în mare parte pe marketing (cam toate zonele marketing-ului: brand, trade, digital) și, recent, Product Management. Cea mai importantă legatură a carierei este, desigur, cu materiile de management și marketing. Dar pot spune că, cel puțin la început de drum, mi-au fost de folos și cursurile de informatică, macroeconomie sau microeconomie. In cea mai mare măsură, totuși, ar fi cursurile de limba engleză deoarece am folosit limba engleză (aproape) zilnic la job, începând din 2015.

 

3. Care sunt pentru D-voastră cele mai importante trei caracteristici pentru a deveni profesionist într-un domeniu de activitate?

1. « Setea » de cunoaștere (cea mai importantă);
2. Abilitatea de a reacționa rapid în situații de criză/stres;
3. « people skills » – abilitatea de a relaționa cu oamenii din jur, de a te adapta în continuu la personalitățile diferite ale colegilor sau managerilor.

 

4. Învățați din succes sau din eșec?

Din ambele, dar mai mult din eșec.

 

5. Ce pasiuni aveți? Aveți timp pentru ele?

Sport, muzica și cititul. Am timp doar de muzică (în timp ce lucrez) fiindcă timpul liber e dedicat în mare parte copiilor.

 

6. Ce le-ați spune studenților? un sfat/o recomandare de carte/film/ un motto după care vă ghidați/o personalitate care vă inspiră.

Cel mai important: gândește-te bine ce vrei să faci în viață (atât pe plan personal, cât și profesional), stabilește obiective (SMART) și nu te da bătut.
Al doilea sfat, la fel de important: caută echilibrul în tot ceea ce faci, inclusiv (mai ales) între job și viața personală.
Slogan: Impossible is nothing (Adidas).
Film: The Big Short.