Procedură de înscriere admitere master 2024

 

Înscrierea la Facultatea de Studii Europene se realizează online,  prin intermediul platformei admiterii: admitere.ubbcluj.ro 

Interviul se va desfășura online prin intermediul platformei Zoom.

 

IMPORTANT! FSE îţi oferă posibilitatea de a urma în paralel 2 programe de masterat cu o reducere de 50% la specializarea pe care o vei urma la taxă (1800 RON/an). 

Candidaţii care au diplome emise în străinătate sunt rugaţi să contacteze comisia de admitere cât mai repede (admiteremaster.euro@ubbcluj.ro), fiind necesară o recunoaştere a diplomelor şi o echivalare a notelor obţinute.

 

Documente înscriere

Documentele necesare pentru înscriere sunt următoarele:

  1. formular de înscriere (semnat) – anexa 1 generată automat din platformă;
  2. diplomă de bacalaureat și foaia matricolă (pentru diplomele însoțite de foaie matricolă) sau diplomă echivalentă acesteia;
  3. diplomă de licență/inginer sau atestat de echivalare și suplimentul la diploma de licență/foaia matricolă nivel licență; absolvenții promoției 2024 nu trebuie să prezinte la înscriere foia matricolă-nivel facultate;
  4. certificatul de naștere;
  5. carte de identitate sau pașaport, după caz;
  6. certificatul de căsătorie sau alte documente care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul);
  7. adeverință medicală tip;
  8. atestat/certificat de competență lingvistică https://infoadmitere.ubbcluj.ro/ro/reglementari/files/Regulament_admitere_2024_Anexa_1.pdf; dacă nu ai un astfel de atestat, te rugăm să ne contactezi pe adresa: admiteremaster.euro@ubbcluj.ro;
  9. adeverință din care să rezulte: calitatea de student/licențiat; anii universitari în care candidatul a beneficiat de finanțare de la buget/taxă (pentru candidatul care urmează/a urmat o a doua specializare de masterat); dacă este cazul, mențiunea că originalul diplomei de bacalaureat se află la prima facultate;
  10. dovada achitării taxelor de admitere (înscriere și procesare);
  11. un CV profesional;

 

Toate documentele trebuie încărcate pe platforma de admitere, în format scanat. 2 fotografii tip 3 cm/4cm vor fi aduse în format fizic la momentul începerii activității didactice.

Candidatul este responsabil pentru încărcarea corectă a tuturor documentelor necesare și își asumă responsabilitatea pentru autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și cele originale care urmează să fie depuse la dosarul candidatului, prin declarație scrisă semnată.

Înscrierea se consideră finalizată doar în cazul în care dosarele candidaților sunt complete; în ultima zi de înscriere se vor prelua și procesa numai dosarele încărcate pe platformă până la ora 14.00.

Ghidul privind procedura de înscriere poate fi consultat AICI